Гарантія
Товарные категории не подлежащие гарантии: Автомасла, Автохимия
Гарантія діє лише на товари куплені в інтернет магазині incar.ua. Свідченням покупки такого товару є товарний чек.
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина incar. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини,
- запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами
- системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не
- за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:
- відсутності товарного чека;
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
Гарантія для покупців
Для виконання гарантійних зобов'язань або ремонту товару, покупцям необхідно:
- На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, опис проблеми та вкласти його разом з гарантійним талоном і чеком в посилку з товаром
- Надійно запакувати пересилається товар для виключення його пошкодження на перевізника
- Зв'язатися з менеджером для уточнення адреси відправки
- Вислати посилку, після чого надати номер ТТН