Каталог товарів

Гарантія

Товарные категории не подлежащие гарантии: Автомасла, Автохимия

 Гарантія діє лише на товари куплені в інтернет магазині incar.ua. Свідченням покупки такого товару є товарний чек.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина incar. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини,
  • запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами
  • системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не
  • за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:

  • відсутності товарного чека;
  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

 

Гарантія для покупців

Для виконання гарантійних зобов'язань або ремонту товару, покупцям необхідно:

  1. На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, опис проблеми та вкласти його разом з гарантійним талоном і чеком в посилку з товаром
  2. Надійно запакувати пересилається товар для виключення його пошкодження на перевізника
  3. Зв'язатися з менеджером для уточнення адреси відправки
  4. Вислати посилку, після чого надати номер ТТН